Jūsų atsakomybės būtų:
- Bendravimas su esamais klientais;
- Klientų konsultavimas apie įmonės paslaugas, nestandartinių situacijų sprendimas;
- Puikios Klientų patirties užtikrinimas;
- Įmonės programų ir duomenų bazių administravimas/valdymas;
- Parkavimo kontrolės įrankių ir procesų administravimas bei tobulinimas;
- Bendradarbiavimas su IT, technikos komandos, sprendžiant su klientų patirtimi susijusius klausimus.
Mes tikimės, kad jūs:
- Esate sukaupęs patirties klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
- Sklandžiai komunikuojate raštu ir žodžiu lietuvių kalba, gebate susikalbėti anglų arba rusų kalbomis;
- Pasižymite gerais darbo kompiuteriu įgūdžiais;
- Turite patirties dirbant su „Zendesk“ klientų aptarnavimo platforma (privalumas);
- Esate empatiškas (-a), savarankiškas (-a), orientuotas (-a) į rezultatą;
- Gebate išskirti prioritetinius darbus ir mokate planuoti savo laiką;
- Esate komandiškas (-a) ir geranoriškai daliniesi savo patirtimi.
UNIPARK JUMS SIŪLO:
- Draugišką ir profesionalią komandos aplinką.
- Tobulėjimo ir savirealizacijos galimybes tarptautinėje įmonėje.
- Galimybę susipažinti su naujausiomis technologijomis parkavimo srityje.
- Nemokamą parkavimą visoje Lietuvoje.
- Patogi, šviesi ir naujai įrengta darbo vieta, verslo centre „K29“.
- Nemokami pusryčiai kiekvieną antradienį ir saldžios kavos pertraukėlės.
- Įvairūs įmonės renginiai, vidiniai ir išoriniai mokymai.
- Papildomas sveikatos draudimas.
- Dovanos ypatingomis gyvenimo progomis (santuoka, vaiko gimimas ir kt.).
- Papildomą poilsio dieną.
Atlyginimas
1230-1600 €/mėn. neatskaičius mokesčių