Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)


Jūsų atsakomybės būtų:

  • Bendravimas su esamais klientais;
  • Klientų konsultavimas apie įmonės paslaugas, nestandartinių situacijų sprendimas;
  • Puikios Klientų patirties užtikrinimas;
  • Įmonės programų ir duomenų bazių administravimas/valdymas;
  • Parkavimo kontrolės įrankių ir procesų administravimas bei tobulinimas;
  • Bendradarbiavimas su IT, technikos komandos, sprendžiant su klientų patirtimi susijusius klausimus.

Mes tikimės, kad jūs:

  • Esate sukaupęs patirties klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
  • Sklandžiai komunikuojate raštu ir žodžiu lietuvių kalba, gebate susikalbėti anglų arba rusų kalbomis;
  • Pasižymite gerais darbo kompiuteriu įgūdžiais;
  • Turite patirties dirbant su „Zendesk“ klientų aptarnavimo platforma (privalumas);
  • Esate empatiškas (-a), savarankiškas (-a), orientuotas (-a) į rezultatą;
  • Gebate išskirti prioritetinius darbus ir mokate planuoti savo laiką;
  • Esate komandiškas (-a) ir geranoriškai daliniesi savo patirtimi.

UNIPARK JUMS SIŪLO:

  • Draugišką ir profesionalią komandos aplinką.
  • Tobulėjimo ir savirealizacijos galimybes tarptautinėje įmonėje.
  • Galimybę susipažinti su naujausiomis technologijomis parkavimo srityje.
  • Nemokamą parkavimą visoje Lietuvoje.
  • Patogi, šviesi ir naujai įrengta darbo vieta, verslo centre „K29“.
  • Nemokami pusryčiai kiekvieną antradienį ir saldžios kavos pertraukėlės.
  • Įvairūs įmonės renginiai, vidiniai ir išoriniai mokymai.
  • Papildomas sveikatos draudimas.
  • Dovanos ypatingomis gyvenimo progomis (santuoka, vaiko gimimas ir kt.).
  • Papildomą poilsio dieną.

Atlyginimas

1230-1600 €/mėn. neatskaičius mokesčių

Susidomėjote?

Susisiekite su mumis!